Kızlar 9 ay olcak 2. Doğumumu yapalı ilk kızımı özelde doğum yaptım bi sıkıntı yaşamamıştım 2. Cisi maddi imkanlardan dolayı şehir hastanesinde yaptım keşke yapmasaydım çok korkulu geçti benim için ilk kontrolede gidemedim cnkü randevu almıştım doktor kontrolü için 1 gün önceside doğum yaptım o telaşta randevuyu iptal edemediğim için çok sıra vardı normalde kontrol yaptıramadm 2 küçük cocuk kmsede yok yardımcı olcak öylede kaldı ve smdi rahatsız ediyor yürürkende baya rahatsiz etmeye basladı ben rahim sarkması olarak düsünüyorum
Sorum şu ameliyat olanlar süreç nasıl geçti devlet hastanesi yapıyormu özelde ücretleri neler bilgisi olanlar yardımcı olabilirmi aşırı genişlikte var iliski sırasında hissediliyor🥲korkulu rüyam oldu