Elvinneva12 müteahhidi iyi araştırın, daha önce hangi evleri yapmış öğrenin, güvenilir insan mı bundan emin olun. Ben de bir müteahhit firmasında çalışıyorum bugün patronlarımdan ev alma durumum olsun parayı verir 3 sene bile beklerim çünkü çok güvenilir insanlar. Yaptıkları evler sağlam, hem dürüst hem de işlerinde başarılılar. O yüzden adamı iyice araştırın, yapacağı ev ile ilgili detaylı konuşun bilgi alın ve karar verirseniz mutlaka noterde sözleşme yapıp parayı öyle verin. Noter evrakını da iyi okuyun. Noterde sözleşme yapacak olan insan kolay kolay sahtekarlık yapmaz ama siz yine de her yönden araştırın. İyi duyumlar alırsanız da 2 sene evi bekleyin derim. Topraktan satın almak her zaman daha uyguna gelir. Uygun fiyata sıfır daireniz olur