Doğumdan sonra doktorum hormon bozukluğum olduğu için hormonlu spiral önermişti özel hastane olduğu için ücretinin 12bin olduğunu söyledi bakır spiralden daha kaliteli kayma kırılma riski daha düşükmüş bende baya kararsız kaldım hala taktırmadım ama doktorum bana duruma göre regl kanamaların az yada hiç olmayabilir bilgin olsun dedi bende ilk fırsatta taktırcam bu arada sanırım devlette bakır takılıyormuş sadece hormonlu takılmıyor diye duydum