kdrylmz Arkadaşlar bebeğim 3 aylık gece emzirme sıklığı nasıl olmalı saat 9 da uykuya dalıyor ve emmeden 8-9 saat uyuyabiliyor emzirmeli miyim yoksa acıkınca kendi uyanır mı bilemiyorum kilosu da iyi aslında ama bilemedim
Beril17 kdrylmz kilosu iyi olsa bile çok uzun uyuyor kan şekeri düşer belkide düştüğü için uyuyor olabilir 5 6 saat te bir uyandırın bence daha küçük.
angelottes kdrylmz Hayır canım bebek 90 günü doldurduysa artık 8-9 saat hiç uyanmadan uyuyabilir. 3 aylık bebek gelişimi yazıp YouTube Osman Gönülal hocayı izle lütfen tek güvendiğim doktor kendisi. Bunları da o söylüyor
Cancan26 kdrylmz Uyandırmamalısınız diye düşünüyorum. Gece uyku düzeni oturmaya başlamış. Bu dönemlerde gece uykuları nasıl alışırsa öyle gidiyo. Siz uyandırırsanız uyanmaya alışır zaten sürekli emmeye meyilliler 😂 Hazır meme aramıyoken öğrenmesi müthiş. Dilimizi ısıralım maşallah
yaseminkarabulut Fikrim yok benim kide 2 aylık bazen 2 kez uyanıyor bazende ya ben uyanamıyorym ya o uyanmıyor sabah olmuş oluyor
kdrylmz Beril17 doğru haklısınız iki gecedir uyandırmadım 8 saat sonra mırıldanmaya başladı o zaman kalkıp emzirdim bende
Senizinc Beril17 benim 2. Bebeğim doktor acıkınca kendi uyanır demişti ilk bebeğimde bebişler uyusun kendi uyansın kendinizde rahat edersiniz ilerki zamanlarda alışkanlık yapmasın bence 👍🏻
miraymom2 defnemomm_ benim kız da öyleydi tam 2 ay 10 gün oldu uykusu düzeldi 9 da uyur 5 te uyanır emmeye sonra bir daha uyur 7 buçuk 8 de uyanır inşallah sizinkide düzene girer
ekimkizi_ Büyümesi için derin uykuya ihtiyacı var benimki de 3 aylık bazen 6 saat boyunca ağlamadan uyuduğu oluyo gözünü açıp kapatiyo hemencik maşallah heryerde söylemeyin nazar ederler😀
Eneshtc kdrylmz benimki de 3 aylık ben artık uyandırmıyorum. Zaten acıkınca uyanıyor benimki de 9 9 buçuk gibi uyuyo gece 1 kere emmeye kalkıyo. Sabah kaçta uyanıyor birde gün içinde uykusu nasıl?
kdrylmz Eneshtc gündüz fenayız iki saatte bir emiyor mutlaka bazen saat başı gazı yoksa gündüz uykusunu uyur ama genelde gazı olduğu için uykuları hep bölünüyor yarımşar saat ya uyur ya uyumaz
bal_arisi_tombik 3 aylığız son birkaç gündür akşam 9 gibi uyuyor gece 3 kadar falan uyanmıyor. Acıkmış oluyor emziriyorum kakasını yapmışsa altını değiştiriyorum sonra tekrar uyuyor sabah kalkıyor şuan rutinimiz bu şekilde. Bence acıksa uyanır.
kdrylmz bal_arisi_tombik işte bıraksam sabaha kadar uyuyacak gibi bana çok gibi geldi ondan dolayı içim rahat etmiyor ama bi yandan da acıksa uyanır heralde diye düşünüyorum