Kızlar sizce gerek var mı bilemedim ya aslında çok almak istiyorum. Bebeğim kendi kendine yetebilsin, vakit geçirebilsin, canı sıkılmasın diye ama bir yandan da şurada kullanacağım hepi topu 2-3 ay. Alma gereği var mı diye düşünüyorum. Altı üstü iki oyuncak takmışlar, iki şarkı çalıyor. Fiyatlara gelince aşırı yüksek. Bu tarz şeylere para vermeye acıyorum ama fikir almak istedim yine de. Bu arada uyguna, temiz kullanılmış varsa 2. el de düşünebilirim.