ebrarasil Böyle kirpik gibi ince kıl gibi duruyordu önce almaya çalıştım sonra bolsuyla yıkadım Şuan görünürde birşey yok ama bilemedim nasıl alınır
Minel-inannesi ebrarasil bebeginiz rahatsiz olupta gozunu kasiyip durmuyosa, bi kizariklik vs yoksa kendisi atar o.
BENOYLEUYGUNGORDUMM ebrarasil ben müdahale etmiyorum çok rahatsızlık vermiyorsa. Kendi kendine çıkıyor zaten
Elifdemir1907 Bebek huysuzlanmiyor sürekli kaşımıyorsa kendi kendine çıkar bırakın kalsın zaten suyla da yikamissiniz bence gitmiştir gitmemisse fizyolojik serum damlatabilirsiniz gözyaşı görevi görüp çıkarır kıl veya tüyü