Bebeğim boğaz enfeksiyonu geçirdi antibiyotik kullandık 5 gün önce bıraktık ve 5 gündür ateşi yok keyfi yerinde iyileşti bugün de doktorumuz menenjit aşısı için çağırdı ilk dozu yapılacak 8 aylık bebeğim bir sorun olur mu sizce yeni ateşli hastalık atlattı çünkü