Bayramdan sonra 8 aylik bebegimde yuksek ateş ve ishal başladı 3 gün sonra ateş düştü ancak bu seferde vücudunda kirmizi dokuntuler oluştu. Doktora gittiğimizde “altinci hastalik” geçirdiğini öğrendik. Bu durumu daha önce yaşayan var mı? Ne zaman iyileşme gösterdiler?