cikolataliekmek Annelerim oğlum 35+4 de 2530 Gr 49 cm doğdu sonrasında 2400 e düştü, bugün 1 aylık kontrolümüz vardi 51 cm 3200 olmuş ebe biraz daha kilo alabilirdi dedi kilomuz az mı ? Yüzde doksan anne sütü olmak üzere arada mama da alıyor 20-30 cc kadar
yaseminkarabulut cikolataliekmek iyi bence ben 38 haftalık doğum yaptım kızım 2.500 gram doğdu dediğiniz gibi 2400 düştü şuan 2 aylık olmasına rağmen 4.500 kilo normal diyorlar boyunda 48 cm den 52 ye cıkmıs
cikolataliekmek Zhrbl12 öğlen doktora gittik o masallah çok iyi dedi sanırım gerçekten abartıyorlar🤷🏻♀️
4bebekannesi cikolataliekmek benım bebegımde 35+3 de doğdu 3060 kılo 49 cm doğdu hastaneden çıkarken 2600 e kadar düşmüştü 20 günlükken gittik 3200 kılo 50 cm olmuş bir aylıkken tekrar bakıcam dedi sadece anne sütü veriyorum
[silindi] cikolataliekmek oğlum 38. Haftada doğdu Doğum kilosu : 3750 1 ay sonra : 4400 2 ay sonra 5600 olmuş sadece anne sütüyle Haftalık 150-200 gram almaları lazım hemşireyim bu arada telaş yapma ☺️
Ecemnurmom cikolataliekmek bebeğim 2510 grm doğdu şuan 1 aylık 3500 kilo ebeler normal dedi mamayla besleniyor sadece