Seyma2534 mucizemm94 ben aptamilde kullandım sma da aptamil çok köpürüyo ikisinide çalkalıyodum aptamil daha tatlı bi tadı var nişasta var diye düşünüyorum o yüzden olabilir
sutlukopuklu mucizemm94 çalkalayarak karıştırıyorsanız her mama köpürür. Bide o çalkalama sonucu bebekte aşırı gaz olur
merrrvveeee mucizemm94 çalkalayarak değil de dairesel olarak sallayarak karıştırın hemen karışıyor zaten
Beril17 mucizemm94 aptamil comformil alabilirsin canm calkalasanda köpurmuyor gazlı bebekler için Bi mama zaten . Bende onu kullanıyordum bulamayınca aptamil aldm çok fazla gaz yapıyor.