Bedrye Kızlar merhaba bebeğim 1 yaşında bir anda özel bölgesinde böyle sivilcemiz yapılar çıktı. Pişik mi sizce ıslak mendil değiştirmiştik ondan sonra oldu yardım lütfeen doktora götürmeli miyim , bepantol ve sudokremde kullandık geçmedi 