Maalesef kucaktan hiç inmiyor gece sorun yok ama öğlenleri hiç uyumuyor ya emerken yada göğsüme yatırıp pışpışlayınca uyuyor uyuyakaldığında yerine bırakıyorum hemen uyanıyor yada hep yan yana yatmak zorundayız en azından ev içinde sling kullanayım diyorum çünkü iki dakika odadan ayrılamıyorum henüz erken mi yoksa bu zamanlarda kullanılıyor mu 20 günlüğüz daha