Şuan hastanedeyim mide bulantısı için getirdim kızımı serrum taktılar kilosu 9 aylıkken 8300 11 aylık olucak 8600 doktor zayıf dedi kan tahlili idrar tahlili istedi her gün o kadar güzel yemekleri yapıyorum yediriyorum güzel yiyor neden kilo almıyor doktor sebebini de demeedi çıkınca tekrar sorucam ama neden yani neden o kadaf kötü oldum ki şuan