busesrky Oğlum aptamili tercih ettiği için elimde 2 paket mama var normal satış fiyatı 850. Ben bir paketini 350 tl den satıyorum. İkiside kapalı kutu
bussyy1710 snemakpnrr rp1 var bende 2 kutu almıştım denemekten için egzama yaptı bir kutusu açılmamış kaldı.
bussyy1710 kocamdakocam yok duruyor skt bakmam lazım kaldırmıştım. Gerçi 3-4 ay önce aldım yenidir muhtemelen
bussyy1710 kocamdakocam parayla aldığıma dair ekran görüntüsü de atabilirim isterseniz. Ben denemek için aldım hepsinden alfaminoyu içti onun için raporumuz var. Burda ya da 2.el uygulamalarda raporlu mamayı parayla satan çok var da
bussyy1710 Nur016 400 heralde alerji maması bunlar biliyorsunuz değil mi normal mama değil. Tıbbi mama
bussyy1710 kocamdakocam ay ne biliyim burda bedava aldıkları mamaları 400 tlye sattıkları için sinir oluyorum.
bussyy1710 kocamdakocam vallahi günah kız. Yetimin öksüzün hakkı var onlarda. Aylarca parayla aldım yeri geldi eczaneden yeri geldi dolaptan bizim doktor rapor çıkarmadı 2-3 ay biz kendimi aldık. Çok ah ettim
kocamdakocam bussyy1710 bende 6 kutu var hiç satmak aklıma gelmedi. Çünkü para karşılığı almadım Allah taş eder taş