Merhabalar bebeğim için baby plus oto koltuğu aldım fakat yatar pozisyonlu olmasına rağmen bana yatar pozisyonu çok kullanışlı gelmedi hala oturur konumda gibi ve bebeğim 3 aylık tereddütten kullanamıyorum 0-36 kg arası olmasına rağmen şüphedeyim kullanan varmı