Merhaba anneler bebeğim 14 günlük geceleri 03:00 dem sonra çok ağlıyor ve susmuyor uyumuyor gazını alıyorum altını değiştiriyorum onunla konuşuyorum ancak sadece bir emzirdiğimde susuyor fakat çok emdiğinden fazla gelip kusuyor ne yapacağımı bilemiyorum deneyimli annelerin önerilerini rica ederim 🤗