İstanbulda yaşıyoruz ev sıcaklığı 24-25-26 arasında değişiyor. Bebeğim 2 aylık olucak haftaya. Ne giydireceğimi şaşırıyorum. Kısa kol zıbın üzerine bi ince uzun kollu kıyafet ve altına da ince bi tayt giydiriyorum. Sizce yeterli yoksa üşüyor mudur?
Ayrıca 4-5 gündür kaka yapmıyor gazı kokulu olmaya başladı. Gazın kokulu olma sebebi kaka yapmamasındandır diye düşünüyorum acaba üşüyor mudur ki