Kızlar merhaba bana yardım edin lütfen oğlum 3670 kg doğdu be şu an 7 ay 3 günlüğüz kilomuz 7,9 son 3 aydır çok az kilo alımlarımız oldu ve ek gıda alıyoruz 5 buçuk aylıktan beri yumurtasını peynirini yer ilikli kemik sulu çorba içer ama yok son 20 gündür 7,9 da kaldık insanların böyle kaç aylık deyip bakmaları kucaklarına aldıklarında aaa kuş kiloluymuş bu demeleri beni çok üzüyor oğlum anne sütü de alıyor ben mi bir yerde yanlış yapıyorum sütüm mü az acaba ama bu zamana kada sütüm sanki hep fazla gelmiştir kusmuştur bazen çok uzatıyorum emme aralığını yoksa ondan mı bilmiyorum perişan oldum ses verin 🥹