Acemimom1 bizim de oldu 10 aylıktı. Sadece hametan ile olacak iş değil o. Doktor 3 tane krem verdi ve tam 10 gün o 3 kremi sürüp pansuman yaptım.( normalde yanıkta pansuman olmaz ama el olduğu ve sürekli her yere temas ettiği için pansuman yapıyorduk) çok şükür iz kalmadı. Kremlerden biri uyuşturmak için, biri iz yapmasın diye, biri de enfeksiyon riskine karşı antibiyotik kremdi. Yani bence bir doktora gidin.