Merhaba
Oğlum dört yaşında ve mart 11 den beri sürekli boğaz beyaz oluyor
Beta mikrobu diye antibiyotik veriyo dr. Bu üçüncü oluşu
Neden atamıyor bu oğlan
Bir yaşında kuzum antibiyotiksiz atlattı maşallah
Yok abisi atlatamıyor
Aile hekimine gittim şimdi
Olmadı iğneye başlarız dedi
Ama içim rahat değil
Antibiyotik şurubuna başliyim pazartesi de kbb ye götüreyim diyorum
Önerisi olan var mı?
Aynı durumu yaşayan?
Üzüntüden mahvoldum
Yol başı kulaktı derdimiz hep antibyotik kullandı şimdi de beta bırakmıyor yakasını
Bağırsak diye bişey kalmadı çocukta