Malaga asbet aynı sorunu yaşamıştım.Yaglayip fırına attım tabi kizartmanin verdiği mutluluğu vermedi bana 😂
bebekandmom asbet yap iyice kızgınlaştı mı yoksa çatlar ya da hamura irmik koydunuz mu irmik hamuru tutar çünkü
atlasmommm asbet onu kurtaramazsın hamurundan kaynaklanıyor ama şey olur mu bilmem elini ıslat tekrar şekil verir gibi yumuşatsan
Bet25 asbet irmik un koydunuzmu o catlamamasına neden oluyor bıde yağ çok kızgın olucak atınca hemen cevırmeyın 1 dakkıa bekleyın öle cevırerek pişirin
eda-1amine asbet ben bol yağda kızartıyorum yağa batmadan önce elimi ıslatıp yeniden üzerini ıslatıp atıyorum eğer çok kurtarilmaz gibi ise haşlayın haslayinca dagilmaz