Deletedmom_119 Sütümü sağıyorum az var diyelimki 10 cc çıktı bu çıkan sütü poşete koyup dolaba koysam ikinci sağmamda da 10 cc çıksa bunu da üstüne mi koyacağım hiç bilmiyorum anlatır mısınız?
etuerk Deletedmom_119 ayrı ayrı biriktirip aynı soğuklukta olunca aynı gün sütlerini birleştirip yine o gün dondurucuya atmanız gerekir
selinayss Daha sonra sağdığınız sütü de buzdolabına ayrı koyarak 1 2 saat gibi bekletip aynı soğukluğa ulaştığında birleştirmeniz gerekir :)
Deletedmom_119 selinayss çok teşekkür ederim 🩷 gündüz sağdığımı gündüz akşam sağdığımı akşam bi poşete koyacağım di mi? Bide bu poşetleri tamamen dokdurcak mıyım acaba ?
Deletedmom_119 etuerk çok teşekkür ederim 🩷 hepsini ayrı ayrı soğutup birlerştirip en son buzluğa atabilirim di mi ?
Deletedmom_119 etuerk süt sağma pompasını her sağımda temizleyecek miyim acaba ve nasıl temizleyebilirim ? Teşekkür ederim cevapladığınız için daha yeni anneyimde tecrübesizim baya 🩷
sibelssc Deletedmom_119 temizleme ürünleri var biberon temizleyici içinde paraben olmayan onlardan alın . Sonra mutlaka kaynatın 5 dk . Ve kuruması için temiz bir bezin üzerine serin. Kuruduktan sonra hemen toplayıp toz olmayacak şekilde kaldırın. Kurutma işlemi önemli bakteri üremesi diye. Birde her sağımda bu işlemleri yapmanız gerekiyor sterilizasyon için.
etuerk Deletedmom_119 ben her sağım sonrası biberon temizleme sabunu ile fırçalıyorum en son üzerine sıcak su döküyorum. 8 aylık olacak oğlum bir sıkıntı yaşamadım
etuerk Deletedmom_119 ben kurutmadım bir yeri yapmıştım biberon ve diğer malzemelerini koymak için otaya koyuyorum hemen