Ilkgozagrim Umudumm Güzel canim kızım 4 buçuk aylık dogdugundan beri prima kullaniyorum premium carede iyi ikisindende memnunum
Linayca Umudumm benim kızım 2.5 aylık doğduğundan beri kullanıyorum Memnunum. Ama tek sorunum çok iz yapıyo bacaklarında ona bi çare bulamadım canım 🤷♀️
Mehtaptvz Umudumm doğduğundan beri kullanıyoruz ara sira başka bez kullandık deneme amaçlı ama prizmadan çok memnunuz
Gzmdg Linayca aynı durumdayız bende onu takıyordum kafaya 2 numara kullanıyoruz 3 e geçmeyi düşünüyorum 🤔 primaya da iyi değil diyorlar aslında kokusundan da anlaşılıyor petrol kokuyor resmen ama büyüyen de büyüyor birşey olmadan kararsızız 🙄
Linayca Gzmdg Gzmdg ay canım bende 2 numara kullanıyorum 3 geçsem çok büyük gelicek bende bazen değiştirmeyi düşünüyorum ama hangisini alsam bilemiyorum çünkü prima bize çok iyi geliyo. Evet canım okudum bende ama napalım pişik yapmıyo diye kullanıyoruz işte 🤷♀️