Ben özelde takipliydim son anda normal sancılarıö gelince her şey normal ilerlediği için araştırma hastanesine gittim acilden giriş yaptım daha önce 1 kez yeliz hanıma gitmiştim ona rağmen çok ilgilileri doktorum da Fatma hanımdı çok çok memnun kaldım nöbette kim varsa o oluyor tabi acilden girip normal doğum olursa ama muayene için yeliz hanım da Fatma hanımda gayet iyi