sscan40 3 ay kontrolünde 7250ydi. Ayın 5inde tekrar kontrole gideceğiz, ne kadar oldu bilmiyorum. Sadece anne sütü olduğu için doktor da bi şey yapamıyo. 14 günlükken zatürreden yoğun bakıma yatmıştı, bu yüzden pimpirikli oldum,
2 aylıkken nefesinde hırıltı var diye 3 gün arka arkaya doktora götürünce adam en sonunda şey dedi “bebeklerin zaten genizleri dar olur, bir de sizinki manasız hızlı kilo alıyor, yanlış anlamayın ama şişkoluktan homurdanıyor” O gün pes ettim ve kabullendim. Benim oğlum şişko 😂