NmalkoC yorumunuza ağladım ama değişik bi duygu😂şuan onları yaşadığım için sanırım. bende bıraktırma sürecindeyim yapışık geziyoruz her an geliyor emiyor gidiyor gece sürekli memede 21 aylık kızım yok bir türlü azaltamadık. Emzirmek güzel şey ama artık sürekli olunca olmuyo.sabır taşı bizede etki eder umarım🤲🏻 Komple emzirmeyi kesmiştiniz değil mi. Geceleride dahil