emirekrts Kızlar bebeğim 8 ay 11 günlük doğduğundan beri mama kullanıyorum sütü yeterli değil :( artık mamayı bıraktırmak istiyorum ek gıdaya odaklanmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim ?
Elsnazan emirekrts mamaya bıraktırmak istiyorum derken anne sütü veya mama vermek zorundasınız ya 2 yaşına kdar nasıl anlamadım ???
livanurvealpinannesi61 emirekrts sütünüz yeterli değil ise mama içmesi gerek zaten. Ek gıda tadımlık verilir %30 civarı 1 yaşa kadar