durusemahmet herkese merhaba bebeğim 2750 kg doğdu şuan 3 aylık olacak 4750 kilosu sadece emziriyorum mama vs hiç vermedim bu ayda meme reddi başladı acaba kilosu düşük mü bebeğimin endişelenmeli miyim tombik tombik değil bebeğim
bebeimhosgeldin durusemahmet Normal canım doğum kilosunua göre Başka bebeklerle karşılaştırma çünkü o bebeklerin doğum kilosu fazla oluyor doğum ayları aynı olsa bile bu da eşitzlikik gibi gözüküyor
[silindi] durusemahmet burda yazıp karşılaştırma yapmayın doktorunuz zaten doğduğu kiloya göre değerlendirir bir terslik varsa söyler. Bir de günde en az 5 çişli bez çıkarıyorsa doyduğu anlamına geliyor
murphyy Elifssu sizi de günde 34 gram alıyor. Ben dün doktora gittim benimki de günde 33 alıyor gayet güzel dedi doktorum
murphyy Günlük alması gereken 20-30 gram arasıymış sizinki günden 22 gram alıyor gayet normal 🙏 durusemahmet
Elifssu murphyy Dogrudur onu bilmiyorum ama suan 3 aylık erkek bebek kilosunda oldugu için fazla denildi emme süresini uzat dedi ama durmuyo ki mümkün degil saat bası emmek istiyor o istedikçe de ben emziriyorum 🤭🫣
pnrr24 Benim bebeğimde 2200 35. Haftada doğdu, 3. Ay 4800 kilosu, emmek istemediğimden dolayı gündüzleri 3-4 kez mama ver dedi doktor..
pnrr24 @“durusemahmet”# durusemahmet Benim bebeğimde 2200 35. Haftada doğdu, 3. Ay 4800 kilosu, emmek istemediğimden dolayı gündüzleri 3-4 kez mama ver dedi doktor