İyi haftadır kızım da öksürük var doktora götürdüm ciğerinde bişe yok normal oksurmedir dedi şurup verdi bir hafta falan kullandık geçiyor geri başlıyordu en son hırıltılı öksürmeye başladı doktora götürdüm ciğerine inmiş dedi hava falan verdiler acilde şuan antibiyotik kullanıyoruz bide ağız fısfısı verdi ama hala geçmiyor bu konuda fikri olan başına gelen daha doğal bildiğiniz şeyler var mı veya yapabileceğim yoksa ben kafayı bronşit veya astıma ilerlemesjn tek korkum oq