aylizinannesiiii Kizlar üç gündür ateşi vardı öğürüyor ve karnım ağrıyor diyor doktora gittik ultrasona girdi temiz çıktı ve bağırsak enfeksiyonu dedi ama ishal değil ne yese öğürüyor antibiyotik de içiyor ama karnı hala gecmedi böyle olan var mı nolur yardım edin