15 aylık olduk hala bitmeyen bir gazımız var gündüz sıkıntısı yok ama gece saat başı kalkıyoruz. Besin alerjisi olan bir bebek ama doktor ondan olmaz ded. ultrason çektirdik temiz çıktı. Mesela hastalandıginda antibiyotik kullandığı zaman gazı geçiyor. Bir sorunvar ama çözemedik bu konuda bildiğiniz bir doktor var mı ya dabenzer durumu yaşayanlar neler yaptınız. Bu arada gaz damlaları,kimyon çayı vs hiç fayda etmiyor