Sevgili anneler öncelikle Rabbim herkesin bebeğine sağlık versin benimki de dahil. Perşembe gününden beri hastanedeyiz Kızım daha 45 günlük domuz gribi teşhisiyle yatırdılar aslında çok korkulacak bişeyi yok ateşide yok ama çok küçük diye bizi tutuyorlar hastanede inşallah bugün çıkarız. Bizim en büyük sorunumuz Kızım emmek istemiyor artık memeye gelince basıyor ağlamayı kafasını zorla yanaştırsamda bir- iki çekip bırakıyor tekrar ağlamaya başlıyor ama uyurken güzel emiyor. Meme reddi mi yaşıyoruz lütfen yardımcı olun bize. Çözüm yolu gösterin ne olur.