esmanur433 tesettürle alakalı değil günün kaç saatini başınız kapalı geçiriyorsunuz ki? Saçlarınızı kısaltın isterseniz. Benim de kafa derimde egzama var 15 yaşından beridir. Yıllarca sebamed’in mavi olanını kullandım o iyiydi ama son 2 yıldır sebirox kullanıyorum. Bu çok çok iyi. Bittiğinde 2-3 hafta başka şampuan kullanayım yine yaralı haline dönüyor. Küçük bir şişede eczanede satılıyor. Önce başka bir şampuanla saçınızı temizlersiniz, sonra bununla iyice köpürtürsünüz, 5 dakika kadar öyle tutmanız lazım ilaç çünkü. Saçları biraz kurutuyor sonrasında saç kremi sürerseniz daha iyi olur. Haftada en fazla 2 kere kullanmanız yeterli