2kizannesi- merhaba ek gıda dönemi gerçekten zorlayıcı oluyor bu konuda, her gün ne yapsam diye ben de düşünüyorum. Bir de süt ürünlerine karşı alerjik bir bebek, herşeyi yediremiyorum. Ama size şöyle anlatayım sabah emzirip mamasını veriyorum sonra kahvaltıda haşlanmış yumurta sarısı avakado keçiboynuzu özü salatalık falan veriyorum. Öğleden sonra bazen havuçlu kabaklı sebze yemeği, bazen havuçlu tavuk çorbası, evde sebze ne varsa aslında haşlayıp yemek şeklinde veriyorum.Mesela geçen gün semizotu kapya biber havuç karıştırıp yemek yaptım beğendi yedi.
Sebze yemeklerine kuzu kıyma da ekliyorum çoğunlukla ve püre yapmıyorum artık küp şeklinde doğruyorum yumuşak olduğu için yemede sıkıntı olmuyor.
Akşama doğru da meyve veriyorum, muz elma armut gibi.. belki size bir fikir olur🌼 kızım 8 ay 20 günlük,
9.aydan itibaren kendi yemeklerimizden de tattırmak istiyorum