Kızlar günaydın
Oğluma el sabunu siveno kullanıyordum normalde ama bu kez alırken kutusunda ki civcivleri görünce dalin almak istedi kendisi. Aldık ve bir kaç kez kullandık ve avuç içlerinde egzama oluştu. Doktora gittik bir krem ve şurup verdi ama hala deli gibi kaşınıyor yavrum. Sürekli anne ellerim çok acıyor diye söyleniyor. Egzama için kullanıp memnun kaldığınız ürün var mıdır acaba?