Gakkoyenge
Bu şekilde bir görsel bırakayım aciklayici olsun.
Alerji için eliminasyon diyeti yaptıktan sonra basamaklara uygun diyet açmak gerekiyor. Her birinin vücudumuzda ki tolere seviyesi farklı şöyle örnek vereyim bir bebek düşün alerjisi var ve doktoru artık diyeti açalım diyor ve ilk basamak olan fırınlanmış sur ürününü deniyorlar ve bebek tepki vermiyor. Sonra diğer basamağa geçiliyor ve terayag deneniyor diyelim çocuk bu basamağı da geçiyor bir problem yok. Bir sonra ki basamağa geçiliyor isil işlem görmüş fermente süt ürünü yayla çorbası mesela. Ama çocuk tepki gösteriyor kanlı kaka,döküntü,huzursuzluk,kusma,ishal vb orada doktor diyor ki hooop duruyoruz.
Çocuk süt basamaklarindan 2 sini geçti artık fırınlanmış ürün tüketebilir fakat fermente ve üst basamak için diyet devam etmeli.
