Nesli_avci güzel bir soru olmuş benimde aklımda bu dönüyordu inanın bi türlü post açamadım. Umarım görenler banada cevap verirler. Benimde oğlum 1 yaşında kv ile beraber oturuyoruz hep o oynattığı için ona gider devamlı ona ağlar beni dışarı çıkarsın diye. Şundan tedirgin oluyorum; ya bağımlı olursa. Şimdi öyle zoruma gitmiyor çünkü biliyor ki babaannem gezdiriyor oynatıyor beni. Kv büyüsün memeyi bıraksın benimle uyuycak diyip duruyor çıldırıyorum. Tepki veriyorum ama inadıma diyor sanki. Memeden kesilnce ya onunla uyumaya alışırsa bundan tedirgin oluyorum. Evet uyuyabilir ama çok çok nadir. Ki büyüdüğünde 3 4 yaşta felan anca diye düşünüyorum