Merhaba güzel Anneler. Kızım 1 yaşında ve hala emiyor.. tabi ek gıda ile birlikte, yalnız hiç su icmek istemiyor. Hergün deniyoruz ama cok az içiyor. Biberon tutmuyor malesef bardakla deniyoruz.
Nasıl alıştırabilirim var mı tavsiyleriniz ? Şimdiden teşekkür ederimm🌸