Bebeğim 6 ay 1 haftalık, desteksiz uyuyor. Bundan 2 hafta önce falan uykularımız biraz olsun normale dönüyor gibiydi. Ama son günlerde gündüz uykuları yine kısalmaya başladı 30-45 dk sabah da çok erken uyanıyor(6-6.30) . Gece 1.5-2 saat aralıklarla uyanıyor ve uyandığında artık sabrım gelmiyor emziriyorum genelde acıkmış oluyor çünkü.
Sorum şu;
Gündüz uykularının kısalması ve günde 1 uykuya (bazen ilk bazen son uyku olabiliyor) direnç göstermesi 2 uykuya geçmemiz için işaret mi?