Ecemsultan hayali olmayan insan yaşamıyordur gibilerinden bir söz vardı galiba ama benim gerçekten hayalim yok😁 düşününce elbette isterim müstakil bir ev, evde yardımcı bir abla, evin otoparkında güzel iyi model bir araba. Ama hayal olarak düşünmem hiç. Yaşayacağımız varsa, nasibimizde varsa yaşarız zaten, boşuna heveslendirmeyeyim kendimi diye düşünürüm. Kızımın büyüdüğü ile ilgili bile kolay kolay hayal kurmam. Bir de şu söz var ya biz plan yaparken kader gülümsermiş. Mutsuz veya umutsuz bir insan değilim, tam tersine enerjisi yüksek bir insanım ama hiç hayalim yok. Hayatın önüme getirdiklerine uyum sağlayarak yaşıyorum sadece🤷🏼♀️