37 günlük bebeğim var, yaklaşık 2 haftadır bu durumu yaşıyorum ne zaman emzirmeye başlasam boşta kalan göğsümden sütler akıyor her tarafım batıyor günde 4-5 tshirt değiştiriyorum. Bir yandan peçeteyle tutup emzirmek zor oluyor neden böyle bir şey oluyor fikri olan var mı önceden yoktu