durueylul vallaha ben anam babam usulü ek gıda yapan biriyim yapmayana saygım var o zaman maddi olarak sıkıntı olmasaydı bende bebek tarhanasi irmigi falan filan almayı düşünüyordum sonra evde pirinç unu vardı onu su ile pisirdim içine muz ezdim karıştırdım kavanoz mama gibi verdim çok sevdi akşamına da ayıptır söylemesi börek yapmıştım onun içinden tatirdim eline verdim emdi öyle öyle devam etti bazen tuzsuz yemek yapıyorum tüküyor bunu doktoruna dediğim zaman gülmüştü çocuk ağzının tadını tuzunu biliyorsa karışma dedi kararınca veriyorum karabiber köri gibi alerji olan baharat tercih etme dedi doktorum birde pul biber atarsam da tatlı atıyorum hem yemekte tat oluyor hemde az da olsa alışma süreci oluyor bence sen bebise bırak kendisi karar versin 💕🌸