tantuniayrangerisiyalan 7 bucuk aylık
her gün kahvaltıda mutlaka yumurta veriyorum, çoğunlukla haşlayıp veriyorum bıldırcın vericeksem sarı beyaz haşlayıp birlikte, ama normal tavuk yumurtasıysa çoğunlukla sadece sarısı cünkü hepsi fazla geliyor, ama son zamanlarda kırmaya başladım sadece sarısıyla, peynirli / patatesli / kapya biberden yaptığım salçalı yumurta vs şekilinde, avokado veriyorum peynirini kendim yaptım veriyorum, o gün açtığım taze yoğurdunun kaymağını veriyorum, kaymağa tahin pekmez ekliyorum son günlerde, hiç tuz vermediğim için zeytin falan denemedim hiç salatalık domates rendeleyip yanına ekliyorum bazen, meyve de hiç vermedim kahvaltısında midesini meyveyle değil de proteinle doldurma taraftarıyım, glutene pankeke vs de henüz geçmedim pirinç unları bebek irmiği kullanmadım :))
3 öğüne geçmedim henüz ama bazen 3. Olarak meyveli yoğurt veriyorum öğlen veya akşam uyumadan önce
Akşam yemeklerinde de olabilecek her şeyi yapıyorum bebek salçası ve zeytinyağla iki günde bir mutlaka kendi yaptığım ilik suyuyla, mevsim sebzelerini yedirdim hep çorba pek sevmedi oğlum o yüzden kıvamlarımız hep daha katıydı, püre de yapmadım en fazla çatalla ezdim, brokoli, kereviz (özellikle kakasında zorlandığı zamanlar bal kabağı) karnabahar pırasa ekstradan bebek tarhanası sebzeli şehriyeleriyle harmanlıyorum kıymaya yeni yeni geçtim mesela bugün kıymalı şehriyeli havuclu tarhana yapıcam, böyle yazınca çok gibi görünüp her şeyi hepsini yiyormuş gibi algılanmasın cünkü ben iki kaşık da yese o yediği iki kaşıktan bi sürü vitamin mineral probiyotik alsın isterim. Bazen ona yaptıklarım çok hoşumuza gider kendimize de yaparım 😅
dışardan hiçbişey yedirmedim henüz her şeyini kendim yaptığım için de başlarda ek gıda yorucu oluyordu ama alıştım her şey elimin altında olunca yemekleri 10 da pişiyor ona pişirmek çok eğlenceli de düşünmesi yorucu yedirmesi yemek istememesi vs yorucu Allahım bütün bebişlerimize sağlık sıhhat versin 💛 Benim ona sözüm geçebiliyorken en iyiaini yapıp yediriyim de temeli sağlam olsun kafasındayım ilerde nasılsa kendi istediğini yiycek :(