Ckudll denizin_annesii1 oğlum çok beyaz tenli sarışın bir çocuk, atopik dermatit üstelik. Geçen yaz 1 yaşındaydı mustela denedim memnun kalmadım alerji yaptı siveno denedim memnundum bu yazda ya siveno yada incia alacağım
K2C2 starwomen incia kullanmak istiyorum ama eczanelerde yon trendyoldan alayım ama güvenemiyorum eğer trendyoldan alıyorsanız hangi satıcıdan alabilirim
tarcinn Perapoyraz denizin_annesii1 benim bebeğim de 4 ay 23 günlük çok araştırdım ıncıa markasını aldık kullanmak için 6 ayı bekliyorum 🙏
pinkcat La roche posay almıştım bebekler icin olanını sivilce yaptı oğlumda.. Bende mustela aldim onu kullandım geçen yaz çokta memnunum
Asyasemin2013 Babyton aldım geçen hsflarda. İçeriği temizmiş. Mühendisinoğlu paylaşmıştı. Fiyatı da çok uygun. Hemde 150 ml. Bende kullanıcam
acimavi denizin_annesii1 siveno kullandık geçen sene tüm aile, memnun kaldım, kızarmadık hiç hafif bronlaştık hepimiz, siveno tavsiye ederim. Minoris de temiz içerikli ona da bakabilirsiniz
Ummuhan321 denizin_annesii1 güvendiğim bir doktor, ve buradaki arkadaşlar incia güneş kremini önerdi ondan sipariş verdim benim bebegimde 10 aylık fiyati da diğerlerine göre uygun ve temiz içerikli ondan alabilirsiniz🤗