serendipty Ben sürekli bestlak damla kullanıyorum bu sayede sütüm çok oluyor sağarak beslediğim için bebeğimi eğer bırakırsam sütüm azalıyor ve mama vermek durumda kalıyorum. Sürekli kullanmak zararlı mıdır bilenlerden fikir bekliyorum
diloslarrr serendipty canım sürekli kullanmak iyi olmayabilir. Ben doğum sonra iki şişe kullanmıştım dört ayda. Sonra saç dökülmesi için aile hekimine gittim kan verdim değerlere bakalım dedi. Pankreas safra değerlerim çoookk yüksek çıktı. Bitkisel bi şey mi kullandın diye sürekli sordu doktorlar yani bundan olmayabilir ama şüphelenmiştim ben