kurtege benim kulağıma tüp takıldı, dediğiniz gibi ameliyattan sonra sarı akıntı geldi 1 ay boyunca. bende iltihap vardı muhtemelen o yüzdendi o akıntı doktor antibiyotikli damla vermişti onu kullaniyordm sonra akıntı bitti tamamen. Kulağımda tüp takılı olduğu sürece sudan korumami söyledi doktor. Vazelin li pamuk kullan dedi içine su girmicek dedi tüp çıkınca artık sudan korumaya gerek yok dedi sizde tüp takılıysa duş yaparken bebise pamuk kullanın isterseniz çünkü hiç şu kaçmamalı demişti benim doktor