moonrisekingdom benim kızımda 3 aylıkken dönmeye çalışıyordu kolu altında kalıyordu cekemiyordu. 3.5 aylıkken tek taraflı dönmeye basladı.doktorumuz normal dedi ☺bizim ayaklarını haraket ettirimce gaz sancıları bitti. Yaklasık 2 ayda piyanolu oyun halısında ayaklarını heyecanlanıp hareket ettir ince gaz sancısı kalmadı.