Kızlar 7 günlük bebeğim sarılık geçiriyoruz . 4.gün değeri 15 çıktı birdaha vermedim test şimdi sürekli emzirmeye çalışıyorum ama malum çok uyuyor 🥴🥴🥴 ve çok zor uyanıyor neler neler yapıyorum 🥴🥴🥴🥴 sizlerden sarılığın ilerlememesi için öneri istiyorum , başka türlü dikkat etmen gereken ne var acaba ?