Hanımlar günaydın sabah sabah çok saçma bi soruyla karşılaşıyorsunuz şimdiden kusura bakmayın bugün bebeğimi hastaneye götüreceğim gideceğim yer yaklaşık yarım saatlik bir yol iki dolmuş değiştireceğim bebeğim 3 aylık ve bugün hava 22 derece gösteriyor bebeğimi nasıl götüreceğim şaştım kaldım yani bi ana kucağı çantası var ona mı koysam onda da taşıması biraz zor oluyor çantada birde kanguru var kalça testini geçtik bi sorun yok acaba konguruda mı götürsem onu da hiç denemedim korkuyorum açıkçası yani bilemedim nasıl götüreceğimi