Benim oğlumda 5 aylık oldu dün doktora götürdüm ama doktor 2 hafta sonra mama sandalyesinde oturtmaya baslayabilirsin kontrollü dedi ek gıda için 6 ay dedi bende tadimlara başlamak istiyordum aslinda oğlum biz yemek yerken yalaniyor baş sırt kontrolü iyi ama bilemeidm sanırım vermem bende 6 aya yakın başlarım ek gidaya esim 6 aylık olmadan vermiyceksin diyor birde 😂🤗